torsdag 12 november 2009

Känner mig som en ny människa, men fortfarande irriterad..

Nu har man gått o färgat håret, så nu ser man inte ut som 14 längre. Till o med grabbarna som är yngre än mig på fritidsgården tkr att jag ser äldre ut! *STOLT* :D

Så.. Hmm..
Man känner sig som sagt som en ny människa när man har gjort nå stor förändring. JAg blir faktiskt bemött på ett annat sätt. Helt sjukt. Men ändå är jag trött o irriterad.
Orkar liksom inte bry mig om någonting. Jag har ingen energi i kroppen, o när jag har de, de slår de över totalt istället.
Anyway..

Min mobil har gått sönder! JIPPIE PRECIS DE JA (inte) VILLE...
Pratade med Emmanuel i telen, den dör, så jag tänker a men jag kan lägga den på laddning senare. Så när jag ska göra de, då står de på skärmen; Batteriet går ej att ladda. Sätt i ett Sony Ericsson batteri. Hallå!!! Jag har ju för sjutton en Sony Ericsson c905 som är 2 månader gammal. Har jag plötsligt ett fejk batteri?.. Ja du.. Dagens telefoner. Jag vill ha en IPHONE! :'(.. Skulle vara skönt med en mini dator. :P.. Putte mobbar mig hela tiden för att han har en, men den e sönder XD!

Iallafall..
Trött..
Ska sova snart!
Inte så mkt positivt idag heller. :P
Men de kommer någon gång! ;)

Peace out bitches

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar