torsdag 1 april 2010

Världens bästa (L)




Detta skrev världens underbaraste till mig.. <3


Du är den finaste som finns.. jag tkr det iaf. Du betyder en massa för mig Denice. Jag skulle gjort allt bara för att kunna vara med dig typ varje dag.. bara få kjama dig , powsa dig och ba myspysa en massa med dig <3 För du e seriöst bäst , och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Jag skulle iaf inte varit såhär glad som jag är, det går liksom inte en sekund utan att jag inte tänker på
dig gullnos! <3
längtar tills vi ses , du betyder seriöst allt! <3



du är min underbara sockerbulle , som jag aldrig någonsin tänker släppa taget om! <3
Seriöst.. jag har aldrig känt såhär för ngn annan.. det är helt sjukt men så jävla sant. Jag blir så glad varje gång jag hör din underbart vackra röst. Du har förändrat mig så jävla mycket. Men på ett riktigt bra sätt.. du har verkligen visat mig att det finns någonting att leva för.. det har jag insett! <3
miiiiwn sockerbulle <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar