söndag 26 april 2009

99 frågor


1. Ditt namn? - Decci EyeWitness Ström
2. Exakt ålder? - 18 år och 180 dagar
3. Vart bor du? - I ingemans land
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Arne, Syster m. systerson Bobby
5. Husdjur? - 3 hundar(två i mitt hjärta, Zeroh och Zedh), Zumoh <3
6. Färg på ditt hus? - Blå,grått,vitt nå i den stilen XD
8. Klass? - Es3d
9. Vilket år tar du studenten? - 2009
10. Något jobb? - Vill ha ett seriöst jobb med månadslön.
11. När ska du sova ikväll? - Tidigt hoppas ja. Sliten efter helgen XD
13. Duschat idag? - Om typ 30 min.
14. Kramat någon idag? - Zumoh grisekorven XD <3
15. Pussat någon idag? - Zumoh, fast inte direkt på munnen då :P huvudet J
16. Vad har du ätit? - Paj o macka J
17. Dagens klädsel? - nattlinne
19. Dagens sötnos? - Zumoh är alltid dagens sötnos <3
20. Dagens roligaste? - Skaffat Blogg o ska snart hålla danslektion.
21. Har du många vänner? - Haha oj.. Ja du, ett antal!
22. Vad ska du göra idag? - Dammsuga, duscha, ut med Zumoh sen danslektion.
23. Vem kramade du senast? - Amir(igår kväll när grabbarna lämnade mig vid bussen)
24. Hur många vill du ha sex med? - Tror du att jag e en slampa eller?
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - 3-4 kanske…
27. Har du pojk-/flickvän? - Ne.. Goin single for a while
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Emma <3 style="color: rgb(255, 0, 0);"> Grisen <3

Vad :
90. Gör dig glad? - Glada människor med rena hjärtan.
91. Gör dig ledsen? - Människor som backstabbar och är falska i allmänhet o förstör för mig.
92. Vad vill du helst göra nu : Dansa m. Projekt Stockholm.
93. Önskar du att du slapp göra? - Bry mig…
94. Vill du ha nu? - En ordentlig kille, pengar till en lägenhet o körkort och Mustang Shelby GT 500 XD <3
95. Vill du ha i födedagspresent? - Samma typ. En volvo kanske istället för mustangen :P.. Och ett bra jobb J
96. Längtar du till? - Ett jobb
97. Gillar du? - Många. Zumoh. Pojkar XD <3
98. Ångrar du ditt liv? - Allt som har hänt har format mig till den människan jag är idag. Så nej..
99. Är det bästa som har hänt dig? - Ingen aning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar