söndag 26 april 2009

Hellu...


Welcome to the life of EyeWitness!

Mitt första inlägg då!!
Vad ska man skriva då..?
Vi kör en sån där pinsam presentation... XD

Emh.. Hej!
Det är då jag som är Decci a.k.a EyeWitness.
Är en glad och energisk 90:a som lever för dansen. Har dansat sen jag var ca 6 år gammal. Dansade då jazz fram till jag var 15 år. Sen började jag på en danslinje där jag började med balett, modern och en annan lärare i jazz. Under dessa år som dansare har jag försökt snappa upp mycket olika stilar. Jag har bland annat lärt mig själv att poppa, waves, lite locking, street m.m.
Fast något som jag verkligen skulle vilja lära mig e breakdance. De är coolt! XD

Ja.. Jag bor hemma än så länge. Blev moster den 13 mars, och bebisen fick heta
Bobby vilket jag skulle hetat om jag blev kille vilket inte blev av XD..

Men men.. Ja!
Varför börjar jag blogga? Jo, tycker det är oerhört kul att skriva. Visst nu lägger man ut sitt "liv" på internet men jag har gränser för vad jag skriver och inte. Jag kommer nog blogga mycket om dansen med Projekt Stockholm som ni kan titta in på facebook. Eller så kan ni också följa deras blogg http://projektsthlm.blogg.se och även adda Projekt Stockholm om ni vill hålla er lite mer uppdated vad som händer.

Mitt smeknamn, EyeWitness, fick jag igår utav en person i Projekt Stockholm. Ni ser nog varför i bilden ovan typ :P...
I love my new nickname and I hope I will keep it for some time.

Ja det var väl allt jag hade lust och skriva idag.
Keep updated about dancing and shieeeet...

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar