torsdag 14 maj 2009

Shit alltså...



Well maybe you think your lie is safe

But I read you like a letter,
yeah like a letter

Your charm do not evens the pain
it feeds me with rage,
and you do it again


Counting all the assholes in the room

Well I´m definitely not alone, well I´m not alone
You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool
Well that´s just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don´t exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone


Jag är så trött på alla äckliga falska människor.
Vad har hänt liksom? Alla verkligen flippar idag. Alla känns så falska..


Det är såna här stunder som visar vilka som är ens verkliga kompisar.
Dom som stannar kvar vid ens sida hur du än är. Den vännen som kommer o säger "Jag saknar den gamla Dancefreak och jag stöttar dig till 100 % för att du ska må bra igen". Visst jag mår ju bra det ska jag ju inte klaga över. Jag överlever ju samhället liksom. Men det hade vart skönt att bara få se vilka man kan rensa ut från sin umgänges krets.

Man ska åka fram o tillbaka och ställa upp för alla andra hela tiden. Som en god vän till mig sa: Du är överallt och ingenstans. Du är den mest tankspridda människan jag känner och jag vill hjälpa dig så du börjar fokusera på dig själv och hjälpa dig så du respekterar dig själv igen.

Ni fattar inte hur upplyftande det var att höra det. Den människan är en riktig vän.. <3!!!

Så alla ni som är kompis med mig BARA för att jag dansar, thank you for your time and bye bye!
Jag söker efter riktig vänskap och inte bara tillfälliga vänner. O en sak ska ni veta.. Jag låtsas aldrig att jag gillar någon. Alla har vi våra fel o brister. Det respekterar jag, det gör jag. Annars skulle jag aldrig fortsatt vara med vissa människor.. Men falskhet.. Det värsta som finns inom vänskapens väg.

Jag saknar tiden innan 1:a året på gymnasiet. Nej.. Jag saknar då jag va ca 4-5 år gammal o bodde i lilla byn Malmköping med min mamma, syster och mormor. Det var härliga tider..

A memory is something good, all memories are
It shapes you to the person you are today
So dont look negative on the bad memories
It's just helping you to get stronger
So never regret something that once made you smile
ore made you sad


Peace// EyeWitness

2 kommentarer:

  1. forget about the people from past, because there´s a reason why they didn´t make it to your future...
    kloka ord från en förvirrad å oklok dalkulla :P

    SvaraRadera
  2. thanx girl :')
    Grymt kloka ord!!!

    SvaraRadera