tisdag 5 maj 2009

WOHOOO!!!



Student mössan äntligen här! XD
JIPPI!!!
Trodde aldrig att jag skulle få den..
Jaha...
Hänt mkt dom senaste dagarna så jag har inte skrivit så mkt som ni märkt.
Men aja.. På Valborg hade jag hem några kompisar som är med i Projekt Sthlm sen dagen efter va vi några fler o grillade. Sen va jag på invigningsfest för Zouri Hårsalong som moster öppnat nu.
Hade studentskiva igår vilket jag tkr blev mer lyckad mot kvällens slut.
Träffade iallafall några roliga personer.
Dansade med en brud som vill lära sig att dansa på riktigt, så hon kom fram till mig innan vi drog o frågade ifall vi kunde göra ett utbyte.. Jag får sjunga o hon får dansa! :)
AWSOME! XD

Nu ska man med syster till kiropraktorn sen ska man hålla danslektion ikväll.
Peace folks!!!

//EyeWitness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar