fredag 4 september 2009

Wohoooooo...

Yes People Im Back!


Jag har varit borta ett tag nu från min blogg. Har inte orkat bry mig om att människor ska veta vad som händer o hur jag mår. Jag kommer nog bara börja blogga om dumma grejer, de senaste i Tumba, vad jag har köpt, lägga upp bilder på hur jag ser ut så man kan döma mig som ego, och om de blir nå party till kvällarna! :P


De senaste då!
Idag ska jag till en killkompis för att prata om musikvideo.

Om jag ska dansa o hur, sen om jag har tur så får jag sjunga lite också för skojs skull :P...

Sen bär de av till Marikas!
Har blivit swinger till dansgruppen Stylez vilket känns jätte bra :)..
Blir kanske en liten tripp till Cattelin nightclub ikväll.
Maybe you'll see me there! ;)

Jag har blivit anställd danslärare på fritidsgården Southside. (www.southside.nu)
Håller danslektioner på tisdagar och torsdagar.
Jobbar som fritidsledare varannan lördag.
Har varit hundvakt åt en massa Frallor ute i Nykvarn o haft det jätte mysigt.

Nu ska jag äta lite frunch (frukost/lunch)..
Sen ska jag fixa mig lite fiiiiiiiiiin faktiskt XD!
Peace out!
//D'Eyewitness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar