måndag 19 oktober 2009

Hurtful..

What Im goin trough is hurtful..

Ja.. Skit saker händer alldeles för ofta. Det omöjliga som krossar en händer alltid. Jag förstår inte det där riktigt..

Var det inte meningen att man skulle få må bra och njuta av livet från början?

Jag vet jag är inte inne på sidan och skriver så ofta, men man orkar inte. Jag skriver oftast bara negativa grejer. Jag vill skriva bra saker också. Men a.. Det händer ju inte så ofta :/


I miss you.. I miss you alot. I dont want you to go away.. I never should have said anything. Now everything is just wrong between us. Your leavin me in a month. The one I though was the one. Are you the one? I doubt it now.. After what happend. We both are not as happy as we thought.. Oh.. I just want it to be like it was before.. It feels like its to late. But you will not be gone forever. Just about 4 month but hey.. Its a long time.. Can we trust eachother? I havent felt that kind of happiness for years, please tell me everything is gonna be allright!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar