torsdag 22 oktober 2009

Jahåpp!


Sitter hemma med hundarna idag.
Vet inte om det blir dans eller om det skiter sig.
Just nu har Zumoh cp ryck på nedervåningen XD
Älskar den där grisen :')

Jobbig natt.. Somnade inte förrän vid 5 någon gång.
Jag har verkligen försökt gråta över honom. Men jag kände mig så äckligt tom efter förra onsdagen. Då dök han upp i mina tankar.. Sockertopp! Då insåg jag att det är han jag verkligen har saknat all den här tiden.
Min sötnos.. Vart är han? Hur mår han? När får jag träffa honom igen? Kommer jag få träffa honom igen? Vet hans kompisar något om honom?
Snälla.. Jag vill bara veta hur han mår. Han är nog den som jag kommer ha svårast och komma över.
Vi har känt varann i ca 2 år nu. Det var kemi från första början.
Vi har aldrig bråkat.
Han har bara behandlat mig med respekt.
Han är nog den som har förändrat mitt liv mest.
Han var liksom ljuspunkten i allt...
Han är den enda jag har gråtit över att jag ska få träffa..
Jag har gråtit av glädje.. Och nu vet jag inte om jag gråter p g a glädje eller sorg.
Ont gör det iallafall.. Och ondare gör det..
Plz.. Just wanna know he is ok!

Du är saknad så oerhört.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar